- Autós kamerák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- GoPro Topic
- Milyen egeret válasszak?
- Androidos fejegységek
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
Hirdetés
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirkri
addikt
válasz A texasi #17350 üzenetére
Ne legyünk tiszteletlenek egymással!
Én mellesleg megértem Andralin fórumtárs felháborodását. Az Aliexpress customer service szerintem is meglehetősen lassú, egy-egy döntés meghozatala indokolatlanul sokáig tart. Világos, hogy rengeteg ügyfelük van, ebből következően rengeteg claim is, de mindössze erőforrás kérdése. Ha növekszik az ügyfelek száma X százalékkal, akkor növelje az ügyfélszolgálat létszámát is ugyanolyan arányban, hogy legyen akik kiszolgálják azokat a vevőket, akik hozzák a pénzt. Persze erre kitalálták a különböző szintű ügyfeleket és aki sok pénzt költ náluk, annak az ügyeit kiemelten kezelik, de nem vagyok benne biztos, hogy ez egy jó politika. Azonban valószínünek tartom, hogy kiszámolták, hogy mi éri meg jobban nekik, így belefér, hogy pár csalódott ügyfél nem vásárol többet 1-2 alkalomtól, ha nem érzi kielégítőnek a segítséget, amit kap.
Személy szerint én az eBay ügyfélszolgálatot jobbnak tartom az Aliexpress ügyfélszolgálatánál.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Te nem találod soknak?
Mondjuk a fentieket nem konkrétan ilyen esetre értem, hanem általánosságban. Főleg eszkalált disupte-ok esetén fordul időnként elő extrém hosszú idő, amíg döntést hoznak. Abban gondolom egyetértünk, hogy az eBay-en sokkal gyorsabban megtörténik mindenféle ügyintézés. (Bár mostanában már 90-10% arányba tolódott el az Ali irányába a vásárlásaim száma, így értelemszerűen a reklamációs tapasztalatom is sokkal kevesebb az eBay kapcsán, de korábbi tapasztalataim nagyon pozitívak voltak.)
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz #16729600 #17358 üzenetére
A Kínából történő rendelés mindig is ezzel járt. Megmondom őszintén, (bármi bántó szándék nélkül) ezért nem tudom megérteni, hogy egyesek nulla angol tudással hogyan mernek belevágni Alis/eBay-es vásárlásokba. Addig nincs gond amíg szépen megjön minden, de egy reklamációt fordítóval lebonyolítani nagyon szenvedős feladat lehet.
Igazából nagyon sok szereplője van az ilyen jellegű vásárlásoknak, én nem tudom az Alit hibáztatni azért, hogy sokszor akadozik a vevők védelme. Hiszen neki az eladót is védenie kell az inkorrekt vevőkkel szemben, hiszen az eladók hozzák a pénzt a kasszába.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Ilyenkor mindenkinek egyéni vérmérsékletére van bízva, hogy nyit-e dispute-ot azonnal.
A vásárló védelmed attól függetlenül él, hogy az eladót törölték (de az is lehet, hogy csak felfüggesztették és előbb-utóbb visszatér), tehát amennyiben hibás terméket kapsz akkor ugyanúgy tudsz reklamálni és az Ali orvosolni fogja a problémádat.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz vasi89 #19960 üzenetére
Jó neked.
Mondjuk szerintem nálunk a postán trükköznek valamit. Megfigyeltem, hogy az elmúlt fél évben a külföldi csomagjaim 90%-a kedden érkezik. Ha például egy keddi napon az a státusz, hogy elhagyta a vámot és belföldi kézbesítésre továbbítva, akkor az is csak a következő héten kedden érkezik. A keddi napokon viszont 3-4 csomag jön egyszerre, ezért gyanús, hogy gyűjtögetik a külföldi csomagokat a helyi postán.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Sziasztok!
Járt már valaki úgy, hogy a rendelése megérkezését az Ali automatikusan megerősítette? Ma két ilyen eset is történt nekem. Minden előzmény nélkül jött az alkalmazásból két rendelésemre is, hogy Order finished. Belépve az oldalra pedig azt látom, hogy "Confirmation Received".21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Tegnap még volt belőle egy hét. Illetve azoknál amelyek a védelemből kifutnak nem a Confirmation Received megjegyzés szerepel, hanem a Confirmation Timeout. Itt inkább valami bug lehet a háttérben. Mindkét termék esetén kértem buyer protection meghosszabbítást, amit meg is kaptam. Gyanítom, hogy ma az eredeti határidők jártak le, de akkor miért nem confirmation timeout üzenet szerepel a lezárult rendelésnél?
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
-
kirkri
addikt
Az első az egy hetes, a második augusztusi (azóta nem volt olyan aminél kicsúsztam volna az időből).
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Ha már nyomkövetés...
Ezt a útvonalat nézzétek. Ajánlom a figyelmetekbe a november 18-i bejegyzést. (Hozzáteszem lövésem nincs milyen postával jön, elvileg nem követhető).
A legjobb, hogy az Ali tegnap küldött róla értesítést, hogy az országban van. Remélem nem fogják ezt is automatikusan érkeztetni a rendszerben hasonlóan a két mai csomagomhoz.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Sziasztok!
Rendeltem egy autós menetrögzítő kamerát, ami lengyel raktárból fog érkezni.
A szállítónál ez szerepel: 4px_DHL_EU.
Van valakinek ilyen szállítással kapcsolatban tapasztalata, hogy ez futáros kiszállítás lesz, vagy postai? Mivel a németeknél pl. a DHL sima postai szállítást (is) jelenthet, így most elbizonytalanodtam, hogy miként lesz kiszállítva. Azért van jelentősége, mert amennyiben postai kiszállítás lesz, akkor mehet otthonra, de futár esetén inkább átíratom a munkahelyi címre a rendelést.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Úgy járt már valaki, hogy két különböző webshopból rendelt terméket valahol útközben összecsomagoltak egynek?
Ma így jártam. Eredetileg volt két UH.......BE csomagom, az egyiknek élt a trackingje, a másiknak nem. Ma csenget az Express One és a kezembe nyom egy csomagot, aminek a sok számjegyes trackingje van (ha jól rémlik 21 szám) és az utolsó négy szám az irányítószámom. Jött már máskor is ilyen csomagom amit az EO hozott ki, szóval nem ekkor lepődtem meg, hanem amikor kibontva a csomagot benne van a két UH.......BE trackinges csomagom, szépen felcímkézve mindkettő a UH.......BE trackinges matricával.
Visszanéztem, teljesen különböző storeból jöttek, még a store profil is különböző volt, mert az egyik maszkokat árul, a másik meg konzol alkatrészeket. Szóval elképzelni sem tudom hol értek össze a szálak.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Köszi az infót, akkor ez csak nekem volt meglepetés, de valójában nem egyedi. Kétségkívül gyorsabban ideért, mint egy másik csomag, amiben ugyanolyan konzol alkatrész volt ugyanonnan, ugyanakkor vásárolva, csak az maradt a Belga posta útvonalán valamiért.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Az a baj, hogy EO nem értesít semmilyen módon. (Sem telefon, sem sms, sem papíros értesítő a sikertelen kézbesítésről.) Mondjuk a trackingből már lehet látni, hogy ezt ők fogják hozni, de tesóm még ősszel járt úgy, hogy visszament egy csomagja Kínába, mert az EO hozta ki neki, de nem volt otthon és semmilyen módon nem tájékoztatták. Ő meg csak hónapokkal később mesélte, hogy így járt és hiába kereste a postán, nem volt náluk, az Alin meg az látszott, hogy sikertelen kézbesítés. Amikor mondtam neki, hogy ez EO csomag volt és nézzen rá a tracking alapján az EO oldalán, ott megtalálta a küldeményt.
21 éve a Prohardveren! ™
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs