- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben (videóval!)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen notebookot vegyek?
- Táp ventilátor csere
- E-book olvasók
Hirdetés
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
it Sürgős hatósági beavatkozást sürgeti a NOYB, ugyanis június 26-tól a személyes bejegyzéseink, privát képeink és online követési adataink alapján is tréningezné az AI-t a Meta.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirkri
addikt
Ha már nyitottál dispute-ot (nevezzük vitának), akkor automatikusan átalakul egy idő után claim-re (ügyre).
Erről szól az az idővonal amit linkeltél. Te még nem nyitottál dispute-ot, így rád nem vonatkozik.(#16345) pimmi: "egyébként menjetek a pi...ba, a móka kedvéért"
Egyébként vérmérséklettől függően lassan megnyithatod a dispute-ot, ha nem akarsz tovább várni, de ez még bőven megjöhet. Én várok november 13-án rendelt csomagot is. Mivel van hozzá hivatalos TN és látom, hogy az eladó a rendelés másnapján feladta, így várok rá még akár 1-2 hetet is, mert tudom, hogy nem az eladó akar átverni. A nem követhető csomagokra a 6. héten meg szoktam nyitni a dispute-ot jelzés képen.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Kérjük senki ne biztasson arra másokat, hogy tagadja le egy csomag érkezését.
Az ilyen jellegű tanácsokat tartalmazó hozzászólások törölve lesznek.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Sajnos ezen mindenképp fogsz bukni.
Vagy a visszaküldés árát, vagy azt amivel kevesebbet fog visszaadni neked visszaküldés nélkül.
Ebből a szempontból az eBay-es vásárlás jobb, mert ott visszaigényelhető a visszaküldés költsége a PayPal-től.Próbáld erőltetni az eredeti ajánlatát az 5 dolláros ráfizetésről, de ragaszkodj hozzá, hogy regisztrált küldeményként küldje, hogy ténylegesen fel is adja. (Persze feladhat akármit is a töltő helyett, de ez nem jellemző)
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Zárni semmiképp nem zárnám amíg nincs a kezemben a cseretermék.
Ha magától nem tolta ki az eladó a vásárlóvédelem határidejét, akkor kérném tőle a szokásos módon. Nem próbáltam még, hogy mi a maximum amivel ki lehet terjeszteni (hátha V/ tudja) de lehetőség szerint megnöveltetném vagy 50 nappal, hogy legyen ideje ideérni.Ha van még időd a korábbi védelemből, akkor mehet a dispute cancel, ha nincs, akkor várd meg azért, amíg megnöveli.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Roland8622 #16457 üzenetére
Valamiért nem látja, hogy már értékelted. Ha akarsz vele foglalkozni, akkor írd meg neki, hogy már megtörtént az értékelés. Esetleg egy print screen-el megtámogatva, amin látszik, hogy miként értékelted.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Matthisa #16468 üzenetére
Nem tudom mi a problémád a rendeléseddel, mert azt nem írtad le, csak azt, hogy nem tudod miként kell dispute-ot indítani. Ráadásul utána szerintem nem a neked küldött válaszomra reagáltál, így még teljesen lényegtelen infóval is láttalak el.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Matthisa #16474 üzenetére
Sajnos ez itt tévedt el valahol. Gyaníthatóan a helyi postán lehet, csak nem könyvelték be.
Kérj az eladótól védelem hosszabbítást és próbálj rákérdezni a posta telefonos ügyfélszolgálatán, hogy merre lehet a csomag. (Ha a határidő lejáratig nem hosszabbítja meg az eladó, akkor én megnyitnám a dispute-ot)
Lehetséges, hogy csak az eladónak adnak információt, akkor viszont nem marad más hátra, mint a refund és majd az eladó megpróbálja behajtani a pénzét a postától.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz hakydakillah #16493 üzenetére
Ha törlöd a dispute-ot (nagyon fontos, hogy nem elfogadod az eladó ajánlatát, hanem törlöd) akkor bármikor újra tudod nyitni a rendelkezésre álló 12 napban, ha nem toldaná meg az ígért 15 nappal.
Amennyiben elfogadod, akkor buktad a későbbi dispute lehetőségét, szóval jól nézd meg mire nyomsz!
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Moncsa111 #16519 üzenetére
Ez nem követhető TN, így bármilyen státuszt látsz ezzel kapcsolatban, az teljesen hiteltelen.
A Yanwen-t teljesen felesleges ráadásul nézni, mert az még kamu is ráadásul.
Várd türelmesen a csomagod, majd egyszer megérkezik. Ha nem, akkor a 60 nap lejárta előtt nyiss dispute-ot és kérd vissza a pénzed.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Ciccuka #16644 üzenetére
Én sem igazán látom szükségét.
Ha valaki körültekintően használja az Aliexpress-t, akkor a buyer protecion megfelelő biztosíték.Ha még ezt a témakört is részletezzük az összefoglalóba, akkor joggal fognak felmerülni ezzel kapcsolatos kérdések is, ami viszont meglehetősen topik-idegen hozzászólásokat szül.
Ígérem, hogy amennyiben valaki ilyen irányú kérést tesz fel a topikban, akkor linkelni fogjuk neki a hozzászólásod.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Mivel a topik 80%-a az Alis reklamációkról szól, így jobban részletezve lett az összefoglalóban a dispute-ra vonatkozó rész. Kérjük mindenki olvassa át, az ezredszer visszatérő kérdéseket elkerülendő.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Sinisi #16670 üzenetére
Nem pattant ez sehova, fel sem adta. (ha megnézed a TN-t, az is bizonyítja)
Hiszen ha először feladta volna a feketét, akkor ugyanaz a fekete akkor is rendelkezésre állt volna, amikor "visszakapta" a postától.
Szóval bejelölte, hogy feladta, befoglalta a TN-t, majd rájött, hogy nincs neki fekete. Ekkor írt a fórumtársnak. A többi csak ködösítés a részéről.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz quicky98 #16680 üzenetére
Milyen reason-al nyitottad a dispute-ot?
Én azzal nyitottam volna, hogy nem érkezett meg a csomag. És nem részleteztem volna, hogy vissza lett küldve, hiszen az Ali is csak azt látja, hogy nem kaptad meg a csomagot.
Elég hülye a helyzet, mert most neked kell bizonyítani azt, hogy valóban vissza lett küldve.
(#16684) V/: Látom hasonló a gondolatmenetünk.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz quicky98 #16686 üzenetére
Sajnos ebbe nagyon belekeveredtél. Mivel a küldött képeken rajta van a TN, így még azt sem tudod eljátszani, hogy véletlenül összekeverted a csomagokat és hagyják figyelmen kívül amit írtál.
Egyébként nem azt írták, hogy nincs igazad, csak azt, hogy leellenőrizték és amit állítasz, hogy visszament a csomag, az nem bizonyítható és amennyiben van róla bizonyítékod, akkor küldd el. (viszont ilyen információt meg a posta a címzettnek nem ad ki.)
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
-
kirkri
addikt
A hétvégére elutazom, erre rám írnak privátban, hogy konfliktusok dúlnak a topikban.
Uraim, ne ekézzük egymást, ez nem az a topik, ahol ennek helye van.
Még egy dolog. Kérlek csak azt tegyétek OFF-ba, ami valóban az. Bármilyen hozzászólás, aminek köze van a témához, maradjon ON. Sajnos össze-vissza használjátok az ON/OFF hozzászólásokat.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz szmyky #16745 üzenetére
Jól mondod, ezt irkáljuk folyamatosan V/ kollégával, hogy a védelem kitolása és a reklamáció lehetősége egymástól független dolgok. Pontosabban annyiban nem, hogy amennyiben nem tolja ki, akkor csak az eredeti időpont áll rendelkezésre reklamációra, ellenkező esetben pedig a rendelkezésre álló idő is hosszabb. Szóval a védelem kiterjesztése a vevő szempontjából mindenképp hasznos.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz batai15 #16768 üzenetére
Kérdezz rá chat-en az Aliexpress Customer Service-nél. (Az esetek nagy részében mondjuk semmi hasznosat nem mondanak)
Mi csak azzal az infóval szolgálhatunk, hogy mennyi időbe telik hivatalosan. Konkrét ügyről az Ali tud neked információt adni.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz nyisziati #16813 üzenetére
Teljesen mindegy mikor indítod a dispute-ot, de én első körben írnék egy üzenetet az eladónak, mert a korrektség azt diktálja. Azonban sok jóra ne számíts az ügy kimenetelét illetőleg. Ha vissza kell küldened, akkor az sokba fog kerülni és az eladó nem fogja állni a visszaküldés költségét.
Inkább abba az irányba lesz érdemesebb elindulni, hogy amennyiben belemegy az eladó, akkor itthon valakivel rakatsz rá egy win-t. (de ez már topik-idegen tanács és nem akarom én elindítani az OFF folyamot)
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz vasi89 #16817 üzenetére
Az elmélet sajnos nem mindig áll meg egy Kínából történt vásárlás esetén. Én azt javaslom, hogy az eladó jóváhagyása nélkül ne csináljon semmit, ha nem akarja kockáztatni a garanciát.
Ha az Ali elé kell vinni az ügyet, akkor ott könnyen dönthetnek úgy, hogy a vevő a hibás, mert szoftveresen piszkálta a terméket.Persze kicsit körülményeskedő a javaslatom, de a fórumtárs hozzászólásából úgy gondolom, hogy nem szeretne kockáztatni. Nekem az lett volna az első, hogy szűz Win-t teszek a gépre, mert nem szeretném, hogy kis kínai progik lopják az adataimat, de nem vagyunk egyformák.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
-
kirkri
addikt
válasz Compika #17050 üzenetére
Fizettél érte külön? Ha nem, akkor sok mindent nem tudsz tenni. Nyithatsz ugyan dispute-ot, arra hivatkozva, hogy azért vetted ettől az eladótól a terméket, mert regisztrált postázás szerepelt a hirdetésében. Valószínűleg még némi pénzt is visszakapsz, de filléres dolgokért nem igazán érdemes dispute-ot nyitni. Így marad az, hogy az értékelésben lehúzod.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz nincsnév007 #17069 üzenetére
Igen-igen.
Mennyi idő van még hátra belőle? Csodálkozom, hogy az eladó nem hosszabbította meg az ünnepek miatt.
21 éve a Prohardveren! ™
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben (videóval!)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Formula-1
- Xbox Series X|S
- Diablo IV
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- További aktív témák...
- RGB MAGYAR ! ASUS ROG STRIX GL703 - 17.3"iPS , i7, GTX1060-6, 16DDR4 / 256 NVMe +1TB +garancia +SZLA
- ASUS TUF F15 FX506- 15,6"FHD 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11 - 2 év garancia
- HP Z620 és Z820 dupla processzoros gépek, akár E5-2690v2 20 mag, i7-11700 erősség 64 Gb RAM
- Új 2K Gamer PC Ryzen 7 5700X/ RTX 3070 8Gb/1Tb M2/2x8Gb Fury DDR4 3200Mhz/700W 2-3 Év Gar
- Új Gamer PC Ryzen 5 5600X/ RTX 3070 8Gb/1Tb M2/2x8Gb Fury DDR4 3200Mhz/700W 2-3 Év Gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen