Hirdetés
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
ph Az új fejlesztésű dizájn teljesen a TSMC-re épít, és a mobilgépeket célozza meg.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirkri
addikt
válasz tknof1871 #11747 üzenetére
Nem kell okvetlenül confirm goods received gombot nyomnod, mellette van az open dispute, az kell neked. (Akkor sincs semmi probléma, ha először megerősíted, hogy megjött és utána indítasz reklamációt)
Nem tudhatjuk mi fog történni az esetedben, ez nem a szokványos "nem jött meg/más jött/törött volt" ügyek egyike.
Előfordulhat több megoldás is, nyisd meg a reklamációt és hamarosan kiderül, hogy mit ajánl az eladó (vagy, ha nem sikerül megegyeznetek, akkor az Ali).Arra készülj, hogy bizonyítékkal kell szolgálnod, hogy nem úgy működik, ahogy kellene neki, szóval próbáld levideózni a problémát.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz kicsiPistike #11997 üzenetére
Nem ellenőriztek ők semmit, bevált szokás, hogy nyugtatják a vevőt és bíznak benne, hogy hamarosan megkapja a terméket. Ha meg nem, akkor úgyis ír megint a vevő, de ezzel nyernek 1-2 hetet.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Bogyi007 #12034 üzenetére
Vannak ilyen furcsaságok, ha az ember kínaiakkal üzletel.
Add meg neki és megnyugszik.
Nem tudom a terméknél milyen szállítási mód van feltüntetve, ha regisztrált China Post, akkor én a címmel együtt azt is megírnám neki, hogy a csomaghoz valós TN-t adjon, különben dispute-ot fogok nyitni.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz szmyky #12093 üzenetére
Ez az időpont nem azt jelenti. (Hogy őszinte legyek én sem jöttem rá, hogy mit)
De ha megnézed ezt a képet, akkor láthatod, hogy folyamatban van a dispute (nem jött meg a termék és nekem is kitolta a protection-t az eladó) holott,ha az a dátum azt jelentené amit írtál, akkor csak szeptember 9-én tudtam volna dispute-ot nyitni.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Ma megdőlt egy téves állítás, amit mindig csak elfogadtunk, soha nem győződtünk meg az ellenkezőjéről.
A lezárt dispute visszanyitható! (Feltéve, hogy a buyer protection még nem járt le.)
Írt ma egy eladóm, hogy ha zárom a dispute-ot, akkor elküldi nekem újra a terméket, amit nem kaptam meg, ezúttal regisztrált küldeményként. Gondoltam próba-szerencse, nem egy nagy összeg.
És miután nyomtam egy cancel dispute-ot, ezt az üzenetet írta ki a rendszer:
"This order is still in Buyer Protection time, you can reopen the dispute within this period of time. Are you sure you want to cancel this dispute?"
És valóban törlés után újra ott van az open dispute lehetőség.
21 éve a Prohardveren! ™
-
-
kirkri
addikt
Ha jól látom, akkor október 11-ig volt ideje megerősíteni az eladónak, hogy megkapta. Ez nem történt meg, így a rendszer automatikusan kézbesítetté nyilvánította a csomagot október 11-én 21:10-kor, és zárult a visszaküldés folyamata. Az Ali szerintem el is indította a refund folyamatot.
Szerk.: Közben módosítottad a hozzászólásod.
Így van, a refund fülnél van a lényeg.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Nem volt jó ötlet belemenni egy ilyen alkuba.
Igen, meg kell adnod egy TN-t 10 napon belül, ellenkező esetben zárul a folyamat és nem kapsz vissza egy centet sem. Mivel nem küldöd vissza, így csak azt tudod csinálni, hogy megadsz egy kamu TN-t, az eladó meg visszaigazolja, hogy megkapta a csomagot.Ha korrekt, akkor megteszi, ha nem az, akkor buktad a pénzed.
Arra a számlára érkezik vissza a pénz, amihez a bankkártyád tartozik.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz jagada #13134 üzenetére
Nem szeretne az eladó semmit, csak megadta a TN-t az újraküldött egérhez. Ma adta fel a postán.
Nem tudom hány nap van még hátra a védelemből, ha kevesebb, mint 30 nap, akkor kérd, hogy tolja ki a határidőt. Ezt az általad beszúrt képen is látható "To extend the buyer protection..." pontnál tudod megtenni. Beírod hány nappal szeretnéd megnöveltetni és az eladó beállítja neked.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Ugyan nem nagy összeg, de én nyitnék rá egy dispute-ot.
Ha senki nem teszi meg, akkor pofátlanul mindenkit le tud húzni ezzel az összeggel, aki külön fizet neki a TN-re. Hátha valahol számít az Alinál, hogy ilyen inkorrekt eladók ne árulhassanak a rendszerükben és lépnek az ügyben.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz DJosef #13262 üzenetére
Ezt azért furcsállom, mert amennyiben változik a hirdetésben bármi, akkor egy, az eredeti rendelésnek megfelelő adatlap szokott betöltődni és egy linkre nyomva töltődik csak be az aktuális hirdetés.
Javaslom, hogy írj az eladónak, mert a levélváltásotok megmarad és amennyiben dispute-ra kerülne a sor, akkor bizonyítékként szolgálhat.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz looser #13323 üzenetére
Bocsi, de nem igazán világos, hogy kérdésed van, vagy csak leírtad hogy jártál?
Ez sima ügy, írd meg az embernek, hogy refund kellene, mert még mindig nem jött meg a cucc. Aztán majd megírja, hogy nyiss-e dispute-ot, vagy miként szeretne kárpótolni.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Talán észrevettétek hogy, ehhez a topikhoz is készült összefoglaló, amit V/ fórumtársnak köszönhetünk! Saját állítása szerint még csak részben van meg vele, ahogy ideje engedi fogja folyamatosan kiegészíteni, pontosítani. A saját és a topiklakók nevében is szeretném megköszönni a munkáját!
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz hakydakillah #13360 üzenetére
Ahogy írta V/, elfogadni semmiképp ne fogadd el, mert akkor nem tudsz újat nyitni. De amennyiben cancel-t nyomsz, akkor a vásárlói védelem alatt bármikor újranyithatod.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz hakydakillah #13363 üzenetére
Ha a kérése ellenére nem szeretnél tovább várni, akkor nyomsz egy escalate dispute-ot és az Ali fog dönteni.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Megint megy a felfordítós játék az Alin.
A linkelt oldalon egy-egy épületre klikkelve átvisz az adott store oldalára, ahol a lap alján van a játék.
Minden store-ban az első kör ingyenes, utána már 10 coinba kerül egy fordítás (három kört lehet egyazon store-ban fordítani naponta). A főoldalon van egy napi számláló, hirtelen nem látom honnan indult (talán 50 perc) az adott napra rendelkezésre álló játékidőt számolja vissza. Úgy látom, hogy amennyiben elindult az adott napon, akkor hiába lépek ki az oldalról, akkor sem áll meg a számláló.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz zetecR #13446 üzenetére
Nyiss dispute-ot azzal az indokkal, hogy hamis terméket küldött. Bizonyítékként tölts fel fotókat róla, hogy miben tér el az eredetitől. Nagy esélyed van rá, hogy inkább visszaadja a pénzed visszaküldés nélkül, csak ne kerüljön az Ali elé az ügy.
Ha arra hivatkozva nyitod a reklamációt, hogy nem működik a termék, akkor vissza kell küldened a refundhoz.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
-
kirkri
addikt
válasz tamass.szabo #13453 üzenetére
Nem kerülsz bajba, hacsak nem illegális módszereket használsz.
A Banggood-on a tojásos játékot sem teljesen szabályosan játszottuk, mert egyéni játéknak volt kitalálva, ehhez képest a fél eBay topik a közösen összeállított táblázatból játszott.21 éve a Prohardveren! ™
-
-
kirkri
addikt
válasz #39463424 #14265 üzenetére
Valószínűleg visszakapod a termék árát, levonva belőle a szállítási költségét amibe került az eladónak.
Azonban amíg mindez végigmegy az könnyen lehet 1-2 hónap is, és nem tudjuk mennyit számít fel az eladó szállítási költségnek. Ráadásul előfordulhat az is, hogy az eladó nem akarja visszaadni a pénzed, inkább ahhoz ragaszkodik, hogy elküldi újra.
Mivel általában a rendelések úgy működnek, hogy te megrendeled, az eladó meg beszerzi valahonnan és azt küldi neked, így nem várható el tőle, hogy egy 180 dolláros terméket visszavegyen úgy, hogy vagy el tudja adni másnak, vagy sem.Szóval pár ezres miatt nem biztos, hogy megéri a dolgot. Ilyen értékű rendelés 99%, hogy megakad a vámon, hacsak nem olyan termék amiről senki nem feltételezi, hogy értékes lenne, szóval kalkulálni kell minden esetben a járulékos költségekkel.
(#14272) meridaharcos: Jobb lett volna, ha ide írod, mert ez egyedi esetekből tanulunk mindannyian. És ha már volt egy hasonló eset, akkor a következőnél esetleg több fórumtárs is emlékszik rá, így nem egy-két fórumtársat "zaklatnak" ugyanazon visszatérő kérdésekkel privátban.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Garold #14276 üzenetére
Arra hivatkozva már nem tudsz dispute-ot nyitni, hogy nem érkezett meg.
Ahogy V/ is írta, más okkal még tudsz nyitni, de ott már nem lesz olyan egyszerű a bizonyítás, mint egy olyan claim esetén ahol nem jött meg a termék és nincs tracking információ. (Főleg, ha olyan hibát reklamálsz amiről képet kér. )21 éve a Prohardveren! ™
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs