- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen alaplapot vegyek?
- Plazma TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirkri
addikt
válasz molvany #3872 üzenetére
Átvitt értelemben értettem, hogy ő adja vissza a pénzed.
Persze igazad van, ha szigorúan pénzügyi szempontból vesszük, akkor úgy lett volna helyes, ha azt írom, hogy igazolnia kell valaki felé, hogy lemond a pénzről, ami egyelőre letétben van.Ha reklamálsz egy termék miatt az eladónak, akkor neki sem azt írod, hogy "kérlek jelezd az Ali felé, hogy lemondasz a pénzedről ami letétben van és utalják vissza nekem", hanem azt, hogy kérem vissza a pénzem.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz molvany #3942 üzenetére
Részben igazad van, de személy szerint én megértem djnyakesz fórumtársat is.
Én például pontosan azért szoktam át az eBay-ről az Alira, mert itt minden termékhez kötelező a TN.
Számomra fontos, hogy monitorozható legyen a küldemény. (hosszú lenne leírni, hogy miért)Nekem eddig 4 Yanwen küldeményem volt (és csak az utolsónál tudtam meg innen a topikból, hogy ezek kamu TN-ek. ) és az adatlapon mindegyiknél az szerepelt, hogy China Post a küldemény.
Pár dolláros vackok esetén nem csinálok ebből problémát, de ha 15 dollár felett van az ár és Yanwen, vagy WeDo trackinget kapok, akkor az eladó már csak 3 csillagos értékelést kaphat, mert valahol becsapott az üzlet során.Most van két küldeményem úton, amelyek TN-je nem működik, mindkettő pár dolláros termék. Az egyik eladó megírta, hogy bocsi, az alacsony ár mellett nem fér bele a tracking, a másik ezt nem tette meg.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz molvany #3948 üzenetére
Időnként szoktam hobbi jelleggel telefonokat javítani. (Nem nagyüzemben, jellemzően szívességből, ha megkeresnek vele)
A tulajnak tudok alternatívát kínálni, hogy honnan vegyem az alkatrészt a telefonjába. (EU vs Kína) Ha Kínát választja, akkor TN nélküli esetben azt tudom mondani, hogy majd készen lesz a telefonja, ha megjön a csomag. Ha van működő TN, akkor amikor látom, hogy megérkezett a csomag az országba, onnantól 2-3 nap alatt megkapom, és tudok tervezni azzal is, hogy melyik napon ne csináljak estére programot, mert szerelni fogok.
Itt jön be még egy másik tényező. Ugyanis a munkahelyemen 4 óra után végzek minden nap, így nem érem el a postát alapból (kivéve hétfőt, amikor 6-ig van). Ha látom a TN alapján, hogy várhatóan egyszerre érkeznek meg csomagjaim, akkor az egyik napom úgy alakítom, hogy 4-ig odaérjek a postára.
Ha nincs TN, akkor az egyik nap hazaérkezve látom az értesítőt, ami után a másnapot vagy tudom úgy alakítani, hogy elérjem a postát, vagy nem.
Szóval esetemben nem a türelmetlenség miatt fontos a TN és tudom, hogy nem fog attól gyorsabban érkezni egy küldemény.Tudom lehet azt mondani, hogy vegyek mindent az EU-ból, vagy küldessem EMS-el, de ez a történet nem erről szól.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy attól, hogy van akinek nem számít, hogy van-e TN, vagy sem, másnak még lehet, hogy igenis van jelentősége.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz FreedomHUN #3953 üzenetére
Attól egy csomag nem lesz gyorsabb, hogy Yanwen.
Ahogy írták feljebb, az csak egy kamu "program" ami generál egy TN-t, amit az eladó be tud írni a tranzakcióhoz, mivel az Alin ez kötelező. A csomag valószínűleg ugyanúgy China Post lesz, csak nem aláírós a küldemény.
Nem ismerem a postai szabályzatot, gondolom, ha nem dobta be a postás a postaládába, - mert például nem fért bele -, akkor a postán azért kérnek egy személyit, hogy ne tudja boldog-boldogtalan felvenni a küldeményt egy talált értesítővel.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Az Alin és az eBay-en árult kínai akkuk szinte mindegyike hamisítvány.
Logóval, vagy logó nélkül egyaránt.Anno pár éve vettem Sony/Panasonic/Nikon kamera és fényképező akkukat, még a hologramos gyártói matrica is rajta volt mindegyik csomagoláson, egyedüli bukta az volt, hogy a sorozatszám az összesen ugyanaz volt. (De ha csak egyet vett az ember, akkor erre nem jött rá.)
Azonban az itthoni mobilos üzletek is sok esetben ugyanazt az eBay-en/Alin vásárolt akkut árulják, szóval igazán jó tanácsot sajnos nem lehet adni.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #3980 üzenetére
Nincs különösebb jelentősége.
Olcsó termékeknél nem igazán szeretett volna arra költeni, hogy regisztrált legyen a küldemény. Hogy ez mennyire elfogadható számodra, azt neked kell tudni.
Két napja pont erről értekeztünk itt a topikban, visszaolvasva megtalálod.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Macskanyelv #3990 üzenetére
Linkeld be a terméket, úgy könnyebb lesz véleményt mondani.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
-
kirkri
addikt
válasz molvany #3998 üzenetére
Ismerős a szituáció, és ráadásul még az sem biztos, hogy eredményre vezet.
Három hete vettem a fiamnak két foci mezt.
A mez három színösszeállításban létezik, viszont az eladónak csak kettő szerepelt a hirdetésében, de írta, hogy bármilyet tud küldeni, vegye fel vele a vevő a kapcsolatot. Mivel láttam, hogy elérhető chaten, így írtam neki. Azt írta vissza, hogy semmi gond, annál a színnél ami helyett másikat kérek, írjam be megjegyzésbe, hogy a megbeszéltek szerint a kéket küldje.Így is történt, de másnap gondoltam írok neki, hogy legyen kedves megerősíteni, hogy akkor azt fogja küldeni amit a megjegyzésbe beírtam és a chaten megbeszéltünk. Nem jött válasz, így másnap megint írtam neki üzenetet. Erre sem jött válasz. Ezután megint chaten írtam neki, ott azt a választ kaptam, hogy ha benne van a rendelésnél megjegyzésként, akkor azt fogja küldeni, de ezt megerősíti nekem üzenetben is, az én üzeneteimre válaszolva. Mondanom sem kell, hogy nem jött semmi üzenet, de többet már nem írtam neki.
Pár nap múlva elindult a csomag, kíváncsi vagyok végül milyen szín fog érkezni.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz lumija620 #4001 üzenetére
1; Külön eladótól rendelt cuccok miként kerülhetnének egy csomagba?
2; A csomag együttes értéke után kell sarcot fizetned.Szerk:
(#4002) WOT-H-A-C: Esküszöm nem olvastam a hozzászólásod és mégis szinte ugyanazon szavakat használtuk az első kérdésre.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz torrente777_ #4018 üzenetére
Két opciót ajánlanak:
1; A kijelző visszaküldése nélkül a 80%-t kapod vissza a pénzednek.
2; A teljes árat visszakapod, de vissza kell küldeni a kijelzőt az eladónak.(Ebben az esetben a szállítási költséget neked kell állni, hacsak az eladóval nem egyeztetek meg abban, hogy ő fizeti)Három napon belül válaszolnod kell, hogy miként döntöttél. Ha nem válaszolsz, akkor automatikusan az egyes pontot alkalmazzák.
(#4019) rdanii13: : Elég jónak mondható az értékelése, illetve az ár sem olyan eget verő, hogy paráznod kellene.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Macskanyelv #4024 üzenetére
A hirdetésben az egyértelműen szerepel, hogy a szín bronz, tehát én a helyedben nyitnék egy dispute-ot.
21 éve a Prohardveren! ™
-
-
kirkri
addikt
válasz Somejko #4057 üzenetére
Két hozzászólással feletted írták, hogy mi történik, ha lejár az idő.
(#4056) xemelon: Megkaptad mi fog történni. Teljesen mindegy mit levelezgettek közben, ha a visszaszámláló lejár, akkor automatikusan záródik a dispute a te javadra. De ha időhúzásra játszik, akkor a lejárat előtt kicsivel el fogja utasítani a kérésed és akkor fogsz majd tudni eszkalálni az Ali felé, amivel újabb napokat nyer az eladó. A végén biztosan a te javadra döntenek majd, kérdés, hogy ugyanaz a döntés fog-e születni, mint két napja torrente777 fórumtársnál, hogy visszaküldés nélkül csak 80%-ot kapsz vissza.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Az Ali nem egy bolt, hanem egy gyűjtő oldal (kicsit sarkasan fogalmazva olyan mint pl. a Vatera) amin több ezer eladó (jellemzően cégek, nem magánszemélyek) hirdeti a portékáját. Éppen ezért nem lehet azt mondani egy-egy elveszett csomag után, hogy nem megbízható az oldal.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Madzag01 #4093 üzenetére
Azt írja, hogy nem fogadta el a te kérésed, de ajánlott egy megoldást. Azt te tudod mit ajánlott, aszerint fogadd el az ajánlatát, hogy megfelel-e neked. Valami nekem itt nem kerek, mert gondolom a te igényed az volt, hogy kéred vissza a teljes összeget. Viszont ha ezt nem fogadta el, akkor milyen ajánlatot tett?
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Madzag01 #4096 üzenetére
Ha megfelel, akkor accepted és nincs más dolgod. Kb. egy héten belül visszakapod arra a számlára a pénzed amiről kifizetted a terméket.
(#4095) madarasz92: Eszkalálhatod az ügyet az Aliexpress felé. (Escalate dispute) Ők megvizsgálják az esetet és döntenek, hogy kinek van igaza. Valószínűleg az lesz a döntés, hogy részleges visszatérítést kapsz és megtarthatod a terméket, vagy ha visszaküldöd a terméket, akkor teljes visszatérítést kapsz, de ebben az esetben a visszaküldés költségét neked kell fizetni. Illetve előfordul olyan is, hogy az eszkaláció hatására az eladó úgy dönt, hogy inkább visszaadja a pénzed.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz philips20 #4113 üzenetére
Nyiss dipute-ot, ne hosszabbítsd meg. Ha feladta akkor úgyis megérkezik, ha meg nem, akkor feleslegesen adnál neki újabb időt arra, hogy használja a pénzed. Utólag is ki tudod neki fizetni, ha mégis megjönne. (megveszed ugyanazt tőle újra, majd nyomsz egy confirm good received-et.)
21 éve a Prohardveren! ™
-
-
kirkri
addikt
Én ezt használom.[link] Mindent megtalál, jó alkalmazás. Pontosabban megvettem a fizetős változatot, ami elvileg automatikusan frissít, ha változik a státusz, de ez nem mindig működik, így időnként manuálisan ráfrissítek.
21 éve a Prohardveren! ™
-
-
kirkri
addikt
Mindenképp nyiss egy dipute-ot.
Majd biztosan eszkalálnod is kell az ügyet az Alinak.Volt pár hete egy hasonló ügy. [link] Később kiderült, hogy nem csak az érintő nem működik, hanem hamisítvány is a telefon, a tiédhez hasonlóan. Sajnos a vámot (ami valójában áfa) mindenképp buktad, azt nem fogod visszakapni.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Hát ez elég drága tanulópénz lesz.
16 értékeléssel rendelkező eladótól nem veszünk soha 1 dollártól drágább terméket. Főleg nem úgy, hogy a 16 értékelésből nem sikerült 100%-osnak lennie.
A dispute-ot angolul kell írni, ez a hivatalos kommunikációs nyelv az Alin.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Ezt neked kell eldönteni.
Leírta, hogy miként rendeld. (Még szerencse, hogy beírtad az angol szöveget, mert a magyar változatból nem jöttem rá miről szól a történet. )Én rendeltem pár hete a fiamnak egy mezt, ahol ugyanez volt a történet, hogy olyan nem volt a hirdetésben amilyen nekem kellett volna, de írta, hogy megjegyzésnek írjam a másik termék alá, hogy milyenre van szükségem. Az enyém megjött probléma nélkül, de ez nem garancia arra, hogy a te esetedben is így lesz.
Én bevállaltam, de ezt mindenkinek magának kell eldöntenie, ebben tanácsot nem lehet igazán adni.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Valószínűleg csak részleges részleges visszatérítést javasolt és nem vetted észre, így elfogadtad.
Ha a full refund-ot elfogadta volna, akkor a teljes összeget visszakaptad volna.A vásárolt termék mellett ha rányomsz a "Dispute finished" gombra, akkor látod a következő oldalon, hogy mennyi volt a visszatérítés összege.
Dispute Order Total:
Refund Amount:Amennyiben a két összeg megegyezik, akkor full refund történt, ha az alsó alacsonyabb összeg, mint a felső, akkor csak részlegges visszatérítést kapták. Ez utóbbi esetben biztosan jóvá kellett hagynod a kisebb összeget.
Erről is meg tudsz győződni, ugyanezen oldalon legörgeted a Dispute History részre.
Ott látható, hogy elfogadtad-e az eladó ajánlatát egy alacsonyabb összegről.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #4231 üzenetére
Hogy meddig reklamálhatsz az megtalálható az termék mellett a My order menüpontban.
De azzal nem csináltál semmi rosszat, hogy írtál neki.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #4242 üzenetére
Én a cserébe soha nem szoktam belemenni, mert amíg ideér a termék, addig kifutok a reklamációra rendelkezésre álló időből, így ha nem küldi el a cserét, akkor megszívtam. Adja vissza a pénzt az eladó és megrendelem újra (nála, vagy másnál) és arra a rendelésre érvényes a vásárlói védelem lesz megint.
Sanszos, hogy visszakéri a terméket a teljes visszatérítéshez. Hirtelen nem emlékszem milyen értékű a termék amit vettél, de ha drága, akkor belefér az a 2k körüli összeg amiért elviszi a posta Kínába. (Viszont mindenképp nyiss dispute-ot, anélkül ne küldj vissza semmit.)
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #4246 üzenetére
Kezdésnek jó lesz, aztán meglátjuk az eladó reakcióját.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz dumalady1 #4282 üzenetére
Ahogy már írták előttem, ha van escalate gombod, akkor nyomj rá. Semmi egyéb feladatod nincs. Az Aliexpress ügyfélszolgálat tudja, hogy a Yanwen TN egy kamu.
Ha nincs escalate gombod, akkor várnod kell, amíg lejár a dispute határideje (ebben az esetben automatikusan visszakapod a pénzed, ha full refund-ot választottál amikor nyitottad a dispute-ot), vagy amíg az eladó el nem utasítja a dispute-ot. (Ez utóbbi esetben megjelenik az escalate gomb)
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz dumalady1 #4287 üzenetére
Ne válaszolj, teljesen felesleges.
Fentebb írtam, hogy mi a következő lépés.8 nap múlva lesz escalate gombod. (Vagy ha hamarabb elutasítja az eladó a dispute-ot, akkor onnantól)
(#4291) dumalady1: Olvasod is a válaszokat, vagy csak kérdezgetsz?
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz KicsiAtti #4303 üzenetére
Biztosan jó ötlet rögtön 10 darabot rendelni belőle?
Azért előfordul a kínai termékeknél elég gyakran, hogy utánzatok. Egy darabot rendelve látnád, hogy milyen a minőség és nem utólag szívnád a fogad, hogy kifizettél rá 450 eurót és miként fogod visszakapni a pénzed.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz dumalady1 #4325 üzenetére
Ne foglalkozz a levelével.
Sanszos, hogy a lejárat előtt elutasítja a dispute-ot, de akkor legalább lesz escalate gombod. (Illetve ott még előfordulhat számára egy kiskapu, amivel egy további héttel kitolhatja az ügyet, de a végén csak jól jöhetsz ki belőle.)Küldtem privát üzenetet.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz holdszem #4330 üzenetére
Nem arról van szó, hogy kétfelé vették volna, hanem arról, hogy más szállítmányozó hozza a csomagod, mint amit korábban az eladó megadott. Én akkor kaptam hasonló levelet, amikor egy akkumulátort vettem és a Hong-Kong Post biztonsági okokból megtagadta a küldemény továbbítását.
Viszont az a tracking amit kaptál biztos, hogy nem követhető végig. Jó eséllyel kamu, volt két ilyen csomagom is és mindkettő csak egyetlen státuszt mutatott a teljes út során: "Package Departure: Flytexpress Sorting Center". Illetve alá sem kellett őket írni az érkezéskor, tehát nem volt regisztrált a küldemény.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #4361 üzenetére
Még négy és fél napja van válaszolni. Ha nem válaszol határidőn belül, akkor automatikusan visszakapod a pénzed.
21 éve a Prohardveren! ™
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Okos Otthon kezdőknek
- potyautas: Miért olyan drága?
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen