Hirdetés

Az amerikai piac erős embere is OLED tévére vált

A Vizio hosszú várakozás után 4K HDR OLED televíziókkal támadja a felső kategóriát

A Vizio hosszú évek óta az észak-amerikai televíziós piac egyik megkerülhetetlen szereplőjének számít. A kezdetben olcsó modellekre fókuszáló vállalat az elmúlt években már a felső kategóriában is egyre erőteljesebben nyomul. E folyamatnak logikus állomása, hogy az OLED televíziókat is beemeljék kínálatukba.

Erre már idén sor kerül, hiszen a vállalat boltokba küldi első ilyen típusú modelljeit. A panel természetesen ezúttal is az LG-től származik, amit a saját képfeldolgozó technológiájával egészít ki a vállalat. Az 55 és 65 hüvelykes, 4K felbontású modellek maximális képfrissítési rátája 120 Hz, támogatják a HDR tartalmak (HDR10, HDR10+, HLG, Dolby Vision) megjelenítését, és megkapták a HDMI VRR (Variable Refresh Rate) dinamikusan változó képfrissítési ráta funkciót is. Hogy pontosan mikor kerülnek a boltba ezek a tévék, azt egyelőre még nem lehet tudni, mint ahogyan azt sem, hogy mennyibe fognak kerülni, de mi azt tippeljük, hogy az olcsóbb OLED-ek között próbálnak majd vitézkedni.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Vizio

Előzmények

Hirdetés