Hirdetés

A Vizio a hajlított tévék ellen fordult

A Vizio mostanra az amerikai tévépiac egyik legfajsúlyosabb szereplőjévé nőtte ki magát, tehát érdemes odafigyelni arra, hogy mit tesznek vagy mondanak. Már korábban is voltak figyelemfelkeltő húzásaik, hiszen elsőként száműzték a 3D technológiát modelljeikből, most pedig a hajlított tévék ellen fordultak.


[+]

A vállalat legnagyobb ellenfele az a Samsung, amely a tavalyi évben elárasztotta a boltokat ilyen típusú LCD televízióival. A Vizio azonban nem követi ebben őket, a cég stratégiájában ugyanis semmilyen szerepet nem szánnak az ívelt kijelzőknek, sőt meggyőződésük, hogy csak egy múló hóbortról van szó.  A fő problémájuk azzal van, hogy a képernyő egyetlen pontból látható tökéletesen. Hogy erre felhívják a figyelmet készítettek egy viccesnek szánt ál-reklámszpotot, amiben egy nem létező, képkiegyenesítő szemüveget hirdetnek.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Vizio

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés