Hirdetés

Továbbra is a Samsung uralja a globális tv piacot

A vállalat 2006 óta folyamatosan piacvezető világszinten, és ez 2021-ben sem változott, mögöttük az LG a második.

Az Omdia gazdasági elemző cég jelentése szerint 2021-ben tovább folytatódott a Samsung 2006 óta tartó diadalmenete a globális televíziós piacon. Az Omdia adatatainak értelmében a Samsung 29,5 százalékot ért el az eladott termékek értékét tekintve, és 19,8 százalékot az értékesített modellek darabszámát illetően. Ezzel mindkét kategóriában az első helyet szerezte meg.


(forrás: Flatpanels HD)

A piackutató cég kimutatásai arról tanúskodnak, hogy 2021-ben 210 millió tv készülék fogyott, amiből a Samsung 42 millió darabot "vállalt magára". A második helyen is egy dél-koreai konszern, az LG található, 27 millió értékesített termékkel, amely 12,8 százalékos részesedést jelent, és az eladott termékek értékét tekintve 18,5 százalékot ért el az LG. Ez utóbbi kategóriában a Sony lett a harmadik 9,5 százalékkal, a japán holdingot pedig a TCL (8%), illetve a Hisense (6,5%) követi.

Előzmények

Hirdetés