Hirdetés

Száguldozásra termett az új GeForce driver

A WHQL minősítésű, 516.59-es eszközillesztő számos, játékokkal kapcsolatos hibával is leszámolt.

Az NVIDIA elérhetővé tette a WHQL aláírással rendelkező 516.59-es meghajtót, amely már kezeli is a friss GeForce GTX 1630 VGA-t, továbbá a Monster Hunter Rise: Sunbreak kiegészítőhöz, valamint az F1 2022 és a Loopmancer című játékokhoz kínál új vagy frissített profilt – utóbbi kettő esetében a DLSS-t is biztosítja. Mindezeken túlmenően a CUDA 11.7 és a Windows 11 22H2-es előzetes frissítés kezelése is megoldott, illetve az Unreal Engine 5 működése is stabilabbá vált.

A friss csomag pár hibajavítással is élt, amelyeket az alábbi felsorolás részletez:

  • Megszűnnek a Red Dead Redemption 2 (Vulkan), a Minecraft Java Edition (OpenGL), a Secont Life (OpenGL), a Neverwinter Nights, illetve a Path of Exile (Vulkan) című alkotásokban esetlegesen jelentkező grafikai hibák
  • Az Xbox alkalmazás overlay felületének előhívása többet nem vezethet akadásokhoz aktív G-Sync mellett

Az új meghajtóhoz tartozó dokumentáció, illetve maga a driver – a megfelelő adatok megadása után – letölthető az NVIDIA szerveréről, illetve elérhető a GeForce Experience-en keresztül.

Az eszközillesztő a 64 bites Windows 10 (hardverfüggően a Fall Creators frissítéstől) és 11 operációs rendszerekre telepíthető, és a GeForce 700 (csak Maxwell architektúrájú GPU-k), 900, 1000, 1600 (Super), 2000 (Super), 3000 és a Titan szériás termékekkel rendelkező felhasználók hasznosíthatják. Ezenkívül az illesztőprogram tartalmazza a 9.21.0713-as verziójú PhysX drivert is. A mobil GeForce-oknál a notebookgyártók döntésétől függ, hogy az adott gépre telepíthető-e a hivatalos meghajtó.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés