A Samsung büszkén tette közzé az IDC nevű piackutató cég legfrissebb felmérését, amelyből kiderült, hogy az első fél évben a dél-koreai vállalat uralta globálisan az úgynevezett gamer monitorok szektorát.
Az IDC elemzései szerint a Samsung piaci részesedése a 100 Hz-nél nagyobb képfrissítési rátát produkáló eszközöknél 17,9 százalék, ami 2019-ben az első helyre elég. A cég jó szériában van, hiszen egy év alatt 5 százalékot bővültek a múlt év hasonló időszakához képest. A konszerntől kapott információk értelmében a prémium kategóriában, azaz a legalább QHD (2560x1440) felbontású és/vagy a hajlított eszközök szegmensében harminc százaléknál nagyobb piaci részesedést értek el az első félévben, amivel természetesen szintén az elsők. A vállalatnak nagyra törő tervei vannak ezen a területen: 2018-ban 5 millió monitort értékesítettek, és ezt a számot 2023-ra 20 millió darabra szeretnék feltornászni.