Hirdetés

A Roku saját smart rendszer fejlesztésére törekszik

Mintha csak tegnap lett volna, amikor a Roku piacra dobta első készülékét, pedig már fél évtizede ennek, hiszen 2008-ban lépett színre a cég a Netflix lejátszónak is nevezett DVP N1000-el. A koncepció és az üzleti stratégia sikerét bizonyítja, hogy a cég már ötmilliónál is több eszközt értékesített.

Roku 3
Roku 3 [+]

Ezek segítségével ma már több száz különféle internetes tartalom, köztük mozicsatornák, videotékák, játékok érhetőek el, és most a jelek szerint a vállalat a továbblépésen gondolkodik. Legalábbis erre utal, hogy Anthony Wood, a cég elnök-vezérigazgatója kijelentette, hogy a legnagyobb szórakoztatóelektronikai szereplők példáját követve saját smart rendszer létrehozására törekszenek. Ebben lehet segítségükre a Fidelity befektetési csoport, amely 60 millió dollárért vásárolta be magát a cégbe, elsősorban azzal a szándékkal, hogy meglegyen a megfelelő háttér egy ilyen új szoftver létrehozásához. Amennyiben az előrejelzéseik helyesnek bizonyulnak, akkor bizony az olyan nagy cégeknek, mint a Samsung, a Microsoft vagy a Sony a jelenleginél is komolyabban kell számolniuk a Rokuval, amely egyébként a közelmúltban visszautasította az Amazon felvásárlási ajánlatát.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Roku

Előzmények

Hirdetés