A Qualcomm is előhúzott egy saját fejlesztésű felskálázási eljárást, amely Snapdragon Game Super Resolution, rövidebben Snapdragon GSR nevet viseli. Ez technikailag az AMD-féle FidelityFX Super Resolution 1.0-hoz hasonló spatiális technika, de annál gyorsabb, mivel egy render pass alatt megoldja a felskálázást, illetve az élesítést.
A Snapdragon GSR mobil szintre készült, így a működését tekintve az is fontos volt, hogy minél kevesebb kalkulációból legyen meg az eredmény. Ezáltal a konkurens spatiális felskálázókhoz viszonyítva kevesebb textúramintát, illetve kalkulációt alkalmaz, továbbá a fénysűrűség számítása csak a zöld csatornán történik meg. Ezek amolyan reális kompromisszumok, aminek az ultramobil eszközök piacán még értelme is van.
Az új eljárás nem feltétlenül igényel Adreno IGP-t, más megfelelő tudású hardvereken is elfuthat, de a Qualcomm a saját hardvereire optimalizálja a működését.
A vállalat szerint még idén megérkeznek azok a mobil játékok, amelyek alkalmazni fogják a Snapdragon GSR-t, és ezek között biztosan ott lesz a Call of Duty: Warzone Mobile, a Jade Dynasty, a Return to Empire, a Justice Mobile, a Naraka: Bladepoint Mobile és a Farming Simulator 23 Mobile.