Hirdetés

Világklasszis hegyikerékpárosok brillíroznak a Philips új reklámfilmjében

A Philips a csúcskategóriát képviselő 8000-es és 9000-es tv szériába már az új, négyoldalas Ambilightot építette, ami állításuk szerint minden korábbinál látványosabb fényglória megteremtését teszi lehetővé a készülékek körül. Ennek apropóján pedig készítettek egy reklámfilmet, melyben központi szerepet játszanak a színek, a fény és a különleges effektek.

Philips Darklight
Philips Darklight [+]

A Darklight című alkotás a többszörösen díjazott Beyond the Ordinary sorozat legújabb része, és a korábbi epizódokhoz hasonlóan ebben is az extrém sport, a különleges helyszín és a látványos LED megvilágítás dominál, hogy demonstrálják, mire képes az Ambilight. Ezúttal három világklasszis hegyi kerékpáros – raham Agassiz, Matt Hunter és Matty Miles – akrobatikus mutatványait kísérhetjük figyelemmel emelkedőnek fel, majd lejtőnek le a kopár utahi hegyekben és a buja zöldben pompázó oregoni erdőkben.

A film előkészületei és felvételei 38 napig tartottak. A TP Vision partnere ezúttal is a Sweetgrass Productions volt, akik szakértői a természetben való forgatásnak. A jelenetek rögzítéséhez 4K-s Red Dragon kamerákat, illetve extrém terepen jól alkalmazható TomTom Bandit Action felvevőket használtak. A helyszínek megvilágításához 171 LED-et vettek igénybe, amelyeket többek között olyan helyekre kellett felszerelni, mint a kerékpárkerekek, az út menti növényzet vagy a hegyi hasadékok mélye. Tényleg érdemes megnézni, manapság sajnos már nincs túl sok ilyen látványos szórakoztatóelektronikai reklám, ilyesmire ugyanis mostanában nem szívesen áldoznak túl sok pénzt a piaci résztvevők.

Előzmények

Hirdetés