Hirdetés

NVIDIA: Beszállunk a ray-tracing világába

A Los Angelesben zajló SIGGRAPH 2008 konferencián az NVIDIA bemutatta az első GPU-kon futtatott, sugárkövetésre alapozó technikai demonstrációját.

NVIDIA ray-tracing
[+]

A program meglehetősen komplex, közel kétmillió poligonból álló környezet mellett is képes volt folyamatos sebességgel futni, mindezt elsimítással kezelt 1920x1080 pixeles HD felbontásban. A pozitívumok mellett azonban érdemes megjegyezni, hogy az így kapott grafikai szint nem mindenhol éri el a napjainkban alkalmazott technológiák segítségével, valós időben raszterizált képkockák minőségét.

NVIDIA ray-tracing
[+]

Az sem mellékes, hogy a kellő teljesítményről egy közel sem hétköznapi NVIDIA Quadro Plex 2100 D4 rendszer gondoskodott, melyben négy darab G92-es chip teljesít szolgálatot fejenként 1 GB memória társaságában.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés