Hirdetés

Bemutatta a DLSS 3.5-öt az NVIDIA

Az újítás az egyes sugárkövetéses effektek felskálázásán tud javítani.

Az NVIDIA bemutatta a DLSS 3.5-ös verzióját, ami valószínűleg majd okoz némi kavarodást, mivel a 3-as verzióval ellentétben nem csak az GeForce RTX 40-es sorozatú VGA-kkal működik.

A hardverkövetelményeket a legegyszerűbb úgy megközelíteni, hogy magából a DLSS 3-ból csak a képgenerálás igényelt Ada Lovelace architektúrára épülő GPU-t, a többi funkció már a korábbi, RTX jelölésű hardvereken is futott. Ez ugyanígy lesz a DLSS 3.5-tel is, a képgenerálás továbbra is a legújabb dizájnhoz kötött, viszont minden más működik a GeForce RTX 20-as és 30-as sorozatú VGA-kon.

Az újítás leginkább a sugárkövetést érte, ugyanis leginkább a visszatükröződés effekttel nem igazán működött jól a felskálázás, viszont most már sikerült ezen a problémán is úrrá lenni. Az NVIDIA az újítást Ray Reconstrukctionnak hívja, de valójában nem egy új modulról van szó, a lényeg inkább annyi, hogy a DLSS 3.5 etethető a jelent normaladataival, így felismerhetővé váltak az eddig problémás, sugárkövetéses effektek, és ezekre az információkra lehet is építeni a felskálázás során.

A DLSS 3.5 az NVIDIA szerint a Cyberpunk 2077: PHantom Liberty, a Portal with RTX és az Alan Wake 2 című játékokban lesz elérhető, előreláthatólag még idén.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés