Hirdetés

Brutál drága fejhallgatóval indítja útjára a Victor márkát a JVC

Az eszméletlen árú HA-WM90 megkapta a különleges Exofield technológiát, és jár mellé egy külön fejhallgató erősítő is.

A JVC Kenwood csoport az idei évben indítja útjára Victor nevű, high end kategóriás termékek számára létrehozott almárkáját. Ez csak azért érdekes, mert egyrészt a JVC korábban saját brand alatt próbálta futtatni az ilyen jellegű készülékeit, ráadásul maga a vállalat Victor néven kezdte a karrierjét, és sokáig úgy hívták, hogy Japan's Victor Company.

Victor HA-WM90
Victor HA-WM90 (forrás: AV Watch) [+]

Na mindegy, biztos tudják, hogy mit csinálnak. Az mindenesetre tény, hogy az első új generációs Victor terméknek megadják a módját. A HA-WM90 típusjelzésű fejhallgató mindössze 300 példányban kerül a piacra. A pontos technikai specifikációi még nem ismertek, azonban az igen, hogy megkapta a saját fejlesztésű Exofield technológiát, amiről azt állítják, hogy minden korábbinál pontosabban képes visszaadni, érzékeltetni a hang irányát. Tehát ha például valaki egy koncertfelvételt hallgat, akkor elméletileg tökéletesen be tudja lőni majd, hogy hol állt, esetleg hova szaladgált a gitáros stb. stb.

Victor HA-WM90 & SU-AX01
Victor HA-WM90 & SU-AX01 (forrás: AV Watch) [+]

A készülékház 160 éves, vízbe süllyedt és különleges kezelésen átesett fából (Aqua Timbernek nevezik az anyagot) készül. Jár mellé egy külön bőr aktatáska, amiben a fejhallgató mellett jut hely egy SU-AX01 típusú mobil erősítőnek is, ugyanis ez is az induló csomag része. Az exkluzivitás az árán is meglátszik, hiszen 900 000 japán jent, azaz hozzávetőlegesen 2 230 000 forintot kérnek majd el érte.

  • Kapcsolódó cégek:
  • JVC

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés