Hirdetés

IFA GPC 2019: Neymar segítségével tarolna az európai tévés piacon a TCL

Az IFA GPC 2019 konferencián kiemelt szerep jutott világ egyik legnagyobb televíziógyártójának, a TCL-nek is. A kínai konszern munkatársai elárulták, hogy az elmúlt években nagyon dinamikus növekedést produkáltak Európában. 2018-ban 10 százalékos piaci részesedést szereztek Franciaországban, ami a TCL egyik előretolt hídfőállása, hiszen több, mint tíz éve megszerezték az egykor francia Thomson márka névhasználati jogát, és övék egy másik egykori nagy francia cég is, az Alcatel.



[+]

Ezen kívül egy másik fontos régióban, Németországban is nagyon odatették magukat, hiszen 50 százalékos bővülést produkáltak, és az Egyesült Királyságban is megvetették a lábukat. A vállalat 2017 óta Magyarországon is jelen van, bár a jelenlétük még alig érzékelhető, viszont a terveik szerint az elkövetkező egy-két évben nagyon megnyomnák a kelet-európai színteret, és megkezdik a terjeszkedést a Balkánon is.

A TCL európai expanziója

A TCL európai expanziója [+]

A vállalat fő célja, hogy 2022-re a harmadik pozíciót szerezze meg Európában a televíziós- és az audio piacon is. Ennek érdekében létrehoztak 10 nagy értékesítési pontot a kontinensen, és egy kutatás-fejlesztési központot is Lengyelországban, ahol az európai felhasználók elvárásait vizsgálják többek között, és az ő igényeikkel kapcsolatos szolgáltatásokon, funkciókon dolgoznak. A cég munkatársainak elmondása szerint ez lehet a siker egyik kulcsa, hiszen azt tapasztalták, hogy sokszor egyszerűen mást várnak a termékektől a kínai, indiai, ausztrál, észak-amerikai és európai fogyasztók. A célok elérése érdekében a konszern komoly összegeket költ a márka népszerűsítésére is. Ennek érdekében megállapodtak a világ egyik legnépszerűbb focistájáva, a Paris Saint-Germain csapatában játszó brazil Neymarral, aki a TCL globális nagyköveteként is tevékenykedik.

  • Kapcsolódó cégek:
  • TCL

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés