Hirdetés

Nagyot ment a Hisense a tévépiacon

A vállalat globálisan a második helyre jött fel az eladásokat tekintve.

Az AVC Revo piackutató intézet felmérései szerint a Hisense 24,5 millió darab televíziót értékesített 2022-ben globálisan. Ezzel 12,06 százalékos piaci részesedést ért el, ami a vállalattól kapott információk értelmében azt jelenti, hogy az eladott darabszámot tekintve feljöttek a második helyre. Az LG-t előzték meg ezzel, ami történelmi tett, hiszen a dél-koreai cég időtlen-idők óta birtokolta ezt a pozíciót a nagy rivális Samsung mögött.


[+]

Külön jó hír lehet a Hisense számára, hogy az év utolsó hónapja remekül sikerült, hiszen decemberben 2,326 millió modellt értékesítettek, amivel az első helyet szerezték meg a szektorban ebben az időszakban. A Hisense magyarországi képviselete elárulta, hogy a volumennövekedés különösen Európában, Japánban és a feltörekvő piacokon volt jelentős 2022-ben: a Kínán kívüli területekre történő szállítás jelentősen, 12,2 százalékkal nőtt 2021-hez képest.

Előzmények

Hirdetés