Egy időben a Sharp óriási gazdasági problémákkal küzdött, amelyen a cég a "családi ezüst eladogatásával" próbált úrrá lenni, azaz értékesítették bizonyos feltételek mellett az egyes régiókban az egyes divíziók névhasználati jogát. Így szerezte meg például a Sharp tévés részlegével kapcsolatos jogokat Európában a szlovák UMC, és ugyanezt történt Észak-Amerikában is, ahol a kínai Hisense lett a befutó. A Sharp mesterterve végül elbukott, a céget csak úgy sikerült megmenteni, hogy a tajvani Foxconn (a Hon Hai csoport) felvásárolta a többségi tulajdonrészét.
A Foxconn az elmúlt időszakban nyilvánvalóvá tette, hogy komoly tervei vannak a Sharppal, és például sikerült is visszaszerezniük az európai tévés részleg felett az irányítást. Viszont Észak-Amerikában más a helyzet, hiszen a névhasználati jogot 2020-ig birtokló Hisense nem enged a Foxconn nyomásának. Ennek legmarkánsabb bizonyítéka, hogy a kínai vállalat négy új tévészériát dob piacra az USA-ban Sharp márkanév alatt. A 4K HDR Q8000 az Amazon Alexájával kompatibilis, míg a Q7000-ből ez utóbbi funkció hiányzik, viszont az Ultra HD felbontás, és a nagy dinamikatartomány támogatása megvan. A Q5000 és a Q3000 már az alacsonyabb árkategóriákat képviselik, azaz a Hisense a jelek szerint a Sharp tévékkel próbálja lefedni az egész piacot.
Ez nagyon szúrja a Foxconn szemét, amely az akvizíció óta próbálja semmissé tenni a korábbi licencszerződéseket. A cég szerint a Hisense ezekkel a készülékekkel tönkreteszi a Sharp márkanevet, és most azt is kijelentették, hogy hajlandóak bíróság elé vinni az ügyet.