Hirdetés

Gőzerővel nyomul Európában a Hisense

A vállalat hazánkban 300 százalékkal növelte a tévéeladásait, méghozzá egy év alatt.

A Hisense magyarországi képviseletétől azt tudtuk meg, hogy a vállalat 2021-ben kimagaslóan jól teljesített Európában és hazánkban is. Ebben a cég szerint óriási szerepet játszott a Labdarúgó-Európa-bajnokság szponzorációja, ugyanis az Ipsos kutatásából kiderült, hogy a vállalat szponzorációs együttműködései 11 százalékos ismertségnövekedést hoztak a márkanévnek a Kínán kívüli országokban és Európában.

A vállalat 2021-ben az Egyesült Királyságban 64 százalékkal, Olaszországban 82 százalékkal, a német és a francia piacokon pedig több mint 90 százalékkal több készüléket értékesített. A külföldi piacok forgalmainak aránya meghaladta a cég teljes bevételének 42 százalékát.

Magyarországon a márka tavaly már 3,9 százalékos piaci részesedést tudhatott magáénak, és több mint 300 százalékkal növelte a tévéeladásait 2020-hoz képest. De azért az is tény, hogy a cég csak 2019-ben kezdte meg a termékek forgalmazását hivatalosan nálunk, tehát volt honnan fejlődni. Mindenesetre a vállalattól kapott információk értelmében idehaza a legnagyobb sikert a QLED és az OLED készülékek megjelenése hozta, ami arra utal, hogy a konszern a felsőházban is erős pozíciókat tudott kiépíteni.

Előzmények

Hirdetés