Hirdetés

Az audiouniverzum leigázására készül a Gibson

Az Onkyot korábban megvásároló, és a GoGear, illetve Trainer márkákat is birtokló Gibson Innovations tavaly tavasszal bekebelezte a Philips audiorészlegét, ami már előre vetítette, hogy az amerikai konszernnek komoly tervei vannak a kommersz-lifestyle kategóriájú audioeszközök piacán. Az IFA 2015 beharangozó rendezvényén Weibo Vaartjes, a Gibson Innovations ügyvezető igazgatója felvázolta a vállalat nagyszabású terveit, amelyek szintén ezt támasztják alá.

Weibo Vaartjes
Weibo Vaartjes [+]

A Gibson Innovations célja egyszerű: piacvezetők akarnak lenni ebben az iparágban. Pont emiatt vásárolták meg a Philipset, amely Európában és Észak-Amerikában nagyon jól cseng, és amely nagyon széles termékpalettával rendelkezik. Az Onkyo kínálata egyrészt eltérő, másrészt pedig valamivel kisebb, és Japánban, és úgy globálisan a távol-keleten nagyon erős a brand, ezért ott nagyon komoly fegyvernek számít.

A GoGear-re a fiatalabb korosztályok meghódítása miatt van szükség, az idén bemutatott, házon belül életre hívott Trainerrel, illetve az ilyen név alatt a boltokba kerülő, speciális kialakítású fejhallgatókkal pedig a sportolókat, aktív tevékenységet végzőket célozzák meg elsősorban. És emellett természetesen ott van a Gibson, a világszerte, de elsősorban Észak-Amerikában nagyon jól ismert márka, amelynek neve évtizedek óta összeforrt a minőséggel, illetve persze a gitárokkal. Tehát az elmúlt néhány évben létrehoztak egy olyan masszív, több lábon álló, komplex, multibrand vállalatot, amely a felmerülő vagy későbbiekben felmerülhető végfelhasználói igények nagyon nagy hányadát képes kielégíteni termékeivel, kapcsolódó szolgáltatásaival.

Előzmények

Hirdetés