Hirdetés

Ma már a webáruházak is saját márkás tévét kínálnak

A DMM 50, illete 65 hüvelykes 4K tévével próbál bekúszni a karácsonyfa alá.

Az ma már megszokott, hogy a nagy áruházláncok saját márkás televíziókat kínálnak, az is előfordul, hogy a nagy e-kereskedő cégek saját hardvert, például e-könyv olvasót, vagy médialejátszót dobnak piacra, és most már van arra is példa, hogy egy webáruház jelentkezik saját tévével.

DMM.make DME-4K50D
DMM.make DME-4K50D [+]

Az Amazonnal is szoros kapcsolatban álló japán DMM jelentette be, hogy DMM.make márkanév alatt futó, viszonylag kedvező árú, 50, illetve 65 hüvelykes LCD televíziót tesz elérhetővé a karácsonyi szezonban. A 4K felbontású IPS panelekkel ellátott, 120 hertzes képfrissítési rátát produkáló tévék maximális fénysűrűsége 300 cd/m², legnagyobb valós kontrasztarányuk 1200:1, a betekintési szög pedig horizontálisan és vertikálisan is 178 fok. A 3D és HDR tartalmak megjelenítését nem támogatják, de ez ebben a kategóriában nem is igazán elvárt. Az okostévé rendszer viszont nem hiányzik belőlük, azaz a különféle internetes alkalmazások telepítése és futtatása megoldott, ami nem meglepő, ugyanis a DMM rendelkezik saját online tartalomszolgáltató részleggel is.

A kisebb, DME-4K50D típusjelzésű modell 60 000 (~155 000 Ft), a nagyobb DME-4K65D pedig 165 000 (~420 000 Ft) jenbe kerül, ami a japán viszonyok között viszonylag kedvező árnak számít. A piaci viszonyok átalakulásának ékes példája ez is, hiszen ez is arra utal, hogy a webáruházak egyre fontosabb szerepet játszanak a hagyományos értékesítési csatornák mellett, illetve folyamatosan keresik a lehetőséget az előrelépéshez.

Előzmények

Hirdetés