Az ma már megszokott, hogy a nagy áruházláncok saját márkás televíziókat kínálnak, az is előfordul, hogy a nagy e-kereskedő cégek saját hardvert, például e-könyv olvasót, vagy médialejátszót dobnak piacra, és most már van arra is példa, hogy egy webáruház jelentkezik saját tévével.
Az Amazonnal is szoros kapcsolatban álló japán DMM jelentette be, hogy DMM.make márkanév alatt futó, viszonylag kedvező árú, 50, illetve 65 hüvelykes LCD televíziót tesz elérhetővé a karácsonyi szezonban. A 4K felbontású IPS panelekkel ellátott, 120 hertzes képfrissítési rátát produkáló tévék maximális fénysűrűsége 300 cd/m², legnagyobb valós kontrasztarányuk 1200:1, a betekintési szög pedig horizontálisan és vertikálisan is 178 fok. A 3D és HDR tartalmak megjelenítését nem támogatják, de ez ebben a kategóriában nem is igazán elvárt. Az okostévé rendszer viszont nem hiányzik belőlük, azaz a különféle internetes alkalmazások telepítése és futtatása megoldott, ami nem meglepő, ugyanis a DMM rendelkezik saját online tartalomszolgáltató részleggel is.
A kisebb, DME-4K50D típusjelzésű modell 60 000 (~155 000 Ft), a nagyobb DME-4K65D pedig 165 000 (~420 000 Ft) jenbe kerül, ami a japán viszonyok között viszonylag kedvező árnak számít. A piaci viszonyok átalakulásának ékes példája ez is, hiszen ez is arra utal, hogy a webáruházak egyre fontosabb szerepet játszanak a hagyományos értékesítési csatornák mellett, illetve folyamatosan keresik a lehetőséget az előrelépéshez.