Hirdetés

CES 2017: megint a tévézés forradalmát ígéri a Samsung okostévé rendszere

A sport és zenerajongóknak lehetnek rém hasznosak az új szolgáltatások.

A Samsung bejelentette, hogy az idei CES-en lerántja a leplet okostévé rendszerének új szolgáltatásairól is. A vállalat állítása szerint ezek lényegesen kényelmesebbé és egyszerűbbé teszik a tévézést, illetve általuk egy csomó új, személyre szabott információhoz juthatnak hozzá a felhasználók.

Samsung smart tv Sport funkció
Samsung smart tv Sport funkció [+]

A Sport névre hallgató szolgáltatás tájékoztatja a sportrajongókat arról, hogy mikor játszik a kedvenc csapatuk, melyik csatornán tudják majd megnézni a meccset, és mi a mérkőzés állása – mindezt egyetlen navigációs lapon. Elméletileg tehát többé nem kell csatornák tömkelegét böngészni, vagy a netet bújni hisz minden adat megtalálható lesz a testre szabott Sport felhasználói felületen. A Samsung tervei szerint olyan újabb partnerek bevonásával, mint például az NBC Sports, a UFC és más szolgáltatók, tovább bővíti a Sport szolgáltatáson keresztül kínált tartalmakat. A Samsung Smart TV Sport szolgáltatása kezdetben az Egyesült Államokban lesz elérhető.

A Zene funkció lehetővé teszi a Smart TV felhasználóinak, hogy könnyen megkeressék és beazonosítsák a tévéműsorokban, vagy akár az élő adásban elhangzó dalokat. Ezenkívül a Zene javaslatokat is tesz majd a Smart Hub felhasználói felület előnézet ablakában, így a felhasználók új, ízlésüknek megfelelő zenéket fedezhetnek fel és hallgathatnak meg. A Samsung Zene jelenleg nyolc zeneszolgáltató partner tartalmához biztosít hozzáférést: Spotify, iHeartRadio, Napster, Deezer, Sirius XM, Vevo, Melon és Bugs. A szolgáltatás az első időszakban Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Dél-Koreában, Spanyolországban, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban lesz elérhető.

A Samsung a TV Plus szolgáltatást elsőként Délkelet-Ázsiában vezette be, jelenleg már az Egyesült Államokban is elérhető, Nyugat-Európában pedig idén áprilisban indul el. A Samsung a Fandango és a Rakuten cégekkel közösen kínál majd prémium T-VOD tartalmat az Egyesült Államokban, illetve Európában, a Funke cég pedig a németországi A-VOD tartalomsugárzásban lesz partner.

Az tény, hogy a fentiek hasznos szolgáltatások lehetnek, ha jól működnek, de azért hatalmas újdonságnak túlzás lenne ezeket nevezni, hiszen már évekkel ezelőtt láthattunk hasonló megoldásokat, többek között a Samsungtól is. Persze azon leszünk, hogy megnézzük élőben is ezeket, lehet, hogy akkor kiderül, hogy tényleg jelentősen átalakíthatják-e a tévézési szokásokat.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés