Hirdetés

CES 2017: kiterjesztett valóság a nappaliban – ezt se ma fogjuk megvenni

A Panasonic érdekes koncepcióval állt elő, de még bőven van mit csiszolni rajta.

A Panasonic a CES-en rávilágított arra, hogy a konszern hisz abban, hogy az úgynevezett kiterjesztett valóság (Augmented Reality, röviden AR) hamarosan a mindennapok részévé válhat. Legalábbis erre utal, hogy a vállalat bemutatott egy érdekes, egyelőre még csak prototípus állapotban lévő fejlesztést, amely állításuk szerint a jövőben éppúgy elérhető lehet az otthonokban, mint az éttermekben, a szállodákban és a gyártóüzemekben például, azaz üzleti környezetben is akár. Az üveglapra vetített kép bármilyen üvegfelületen megjelenhet, de az a videóból is kiderül, hogy még nagyon-nagyon sok munka áll a fejlesztők előtt.

Előzmények

Hirdetés