Az NVIDIA a nemrég bejelentett GeForce RTX 3070 Ti és 3080 Ti érkezése miatt frissítette saját illesztőprogramját, de a 466.77-es verziószámú frissítés nem csak az új kártyák támogatása miatt érdekes, hanem mert segítségével elérhető lett az NVIDIA DLSS technológiája a No Man’s Sky című játékban.
A meghajtó az említett újításokon felül több hibajavítást is tartalmaz, az alábbiakban felsoroljuk, hogy mely hibák kerültek megoldásra:
- A Crossfire HD-n belül mindeddig nem volt támogatva az NVIDIA Freestyle funkció,
- Kepler és Turing architektúrás GPU-k használatával előfordulhatott kékhalál „DPC Watchdog Violation” hibaüzenettel,
- A VGA 4K tévére való csatlakoztatása mellett a rendszer lefagyhatott, mikor a felhasználó elindított egy VR játékot,
- GTX 10-es és 16-os, illetve RTX 20-as szériájú VGA-k használatával nem volt elérhető a 4K@120Hz mód HDMI-n keresztül.
Az új meghajtóhoz tartozó dokumentáció, illetve maga a driver – a megfelelő adatok megadása után – letölthető az NVIDIA szerveréről, illetve elérhető a GeForce Experience-en keresztül.
Az eszközillesztő a 64 bites Windows 10 (hardverfüggően a Fall Creators frissítéstől), 8.1 és 7 operációs rendszerekre telepíthető, és a GeForce 600, 700, 900, 1000, 1600 (Super), 2000 (Super), 3000 és a Titan szériás termékekkel rendelkező felhasználók hasznosíthatják. Ezenkívül az illesztőprogram tartalmazza a 9.19.0218-es verziójú PhysX drivert is. A mobil GeForce-oknál a notebookgyártók döntésétől függ, hogy az adott gépre telepíthető-e a hivatalos meghajtó.